Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
w Tarnobrzegu

Kopernika 3, 39-400 Tarnobrzeg

Przejdź do treści

Deklaracja dostępności

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej BIP Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:
  • Data ostatniego przeglądu i aktualizacji deklaracji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Treści niedostępne:

- zdjęcia nie posiadają opisów,

- niektóre dokumenty są w postaci skanów.

Oświadczenie sporządzono dnia

Deklarację sporządzono na podstawie audytu przeprowadzonego przez podmiot wewnętrzny: Mirosław Wojciechowski.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Mirosław Wojciechowski, adres poczty elektronicznej mwojciechowski@mopr.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 15 8226097. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audio deskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje

Liczba wyświetleń: 141
Utworzono dnia: 20.03.2024
Dokument wprowadził:
Mirosław Wojciechowski
Dokument opublikował:
Mirosław Wojciechowski
Dokument wytworzył:
Liliana Lewińska
Wytworzono:
20.03.2024
Podmiot udostępniający informację:
MOPR Tarnobrzeg

Historia publikacji

  • 31.10.2024 15:37, MIROSŁAW WOJCIECHOWSKI
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 20.03.2024 15:04, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności
  • 20.03.2024 15:03, Administrator
    Edycja strony: Deklaracja dostępności